Lista

Höger- eller vänsterhänt: Både och
Humör just nu: saknig och stressad
Favoritgodis: Olika från helg till helt, men chips ligger väl alltid bäst till, tyvärr
Kläder just nu: En stoor tisha och morgonrock
Musik just nu: Ingenting, bara datorsurr
Sommarplaner: sola, bada, sommarstuga, sånt där man SKA göra på sommaren.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: Nää, försöker mig på gitarr då och då
Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart
Vem är viktigast för dig: Älsklingen
Bio eller promenad: Både och!
Är du kittlig: Njae
Snarkar du: Tror inte det
Stjärntecken: Oxe!
Äckligaste insekten: getingar och fästingar om det nu är insekter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle nog vilja trolla :D
Vad vill du jobba som? Har verkligen INGEN aning, vill inte jobba alls! Vill inte bli vuxen.
Stökigt eller välstädat? Vill ha det välstädat men det är stökigt jämt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej!
Gillar du att sjunga? Nej jag kan inte sjunga
Anser du att du är stark? nej inte längre
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över? Men min hicka är alltid enveten och sitter i
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, en resa och att M ska komma hem så vi kan fira hans födelesedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback