Löning! ;)

Jaa, det är denna dag som gör det värt att knalla till jobbet och slita rumpan av sig.
Fick ca 3000 mer än vad jag räknat med och det är alltid välkommet :)
Jobbar ju lite extra denna månad också så kanske blir det en glad överraskning nästa lön med, men det tar vi när den kommer om en månad.
Såg även att jag hade tre semester dagar att ta ut, så då kan jag ta ut alla tre vecka nio då jag bara jobbar tre dagar. Så får jag åtta dagars ledighet och bara behöver ta ledigt tre. Perfa! Kan inte bli bättre direkt.

Nu är det snart helg, och jag grämer mig över att jag tog halva Emelies jobbpass idag, hade ju varit ledig annars! Men som sagt, det kommer kännas bra när lönen kommer nästa månad.
Så idag blir det jobb fem timmar, sen pratade vi på lite bowling, men jag vet inte hur det blir med den saken.
Skulle nog hellre kolla Let´s dance och ha lite hemmamys. Men det får märkas när kvällen är här sen. Man vet aldrig. Bowling är ju alltid kul.


Idag har man varit duktig och betalat massa räkningar. Så nu ska jag kalkylera lite mer. Har lite kläder och skor från ellos och H&M som jag vill beställa. Tror jag ska unna mig det nu när jag fick mer än vad jag räknat med.
Ska även se om det där med namnbytet också. Känns som att det är dags.

Har äntligen fixat instruktör på badhuset nu med, så nu jävlar ska träningen komma i gång på allvar!
Min cykel ska ned från vinden snart också innan jag blir tokig. Jag har gått upp 1,5 kg sen förra veckan! Ändå så har jag varit nyttigare än vanligt :( Blir ledsen på det ju.
Men nu blir det hårdträning.

Ska komma igång med pluggandet på måndag, fyra timmar om dagen som jag skrev om en annan dag. tänkte att jag skulle ta en timmes promenad varje morgon innan jag börjar pluggandet också så kommer hjärnan och jag igång bättre. Får väl se hur pass länge jag kommer orka det, men jag SKA ha disciplin! Jag SKA!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback