Torsdag

Mina kakor och muffins gjorde succé igår, så nu är jag nöjd :)
Kommer få ställa mig och baka dessa på Lördag förmiddag också för då ska vi till Degerfors och ha kalas för M där med min familj också. Min brorson fyllde i måndags så vi slår ihop deras kalas. Bättre om bara vi åker dit än att tre bilar ska åka hit. Man måste ju tänka på miljön.


Idag börjar jag fyra. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess. Lägenheten är städad och fin och disken gjorde M igår. Så det är bara lite bäddning och sådär att göra. Ska slänga i några maskiner tvätt också men det tar ju inte så lång tid.
Ska försöka skriva ut allt material till skolan kanske. Jag känner att motivationen aldrig kommer att infinna sig och jag till och med övervägde att skita i kursen. Men jag är envis, jag SKA klara den så nu får jag allt ta och sätta i gång.


Imorgon är det tänkt att jag ska på hockey i Karlskoga. Leksand mot Bofors men jag inser att jag nog kan glömma det så fattig som jag är just nu.


Jag börjar dagen med en dusch i alla fall, och lite mer b.u.s.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback