Trött!

Ja, då är det dags för att börja jobba igen då efter en välförtjänt femdagars ledighet!
Det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen nu och göra något med sina dagar, men nog tycker jag bättre om att vara hemma hela dagarna : )


Shoppingen igår gick alldeles för bra. Kom hem med mycket mer än vad jag tänkt och hålet i plånboken blev väldigt stort, jag som ska spara massa. Men från och med nu så är det jag som har snålbyxorna på!
M's present var väl det som gjorde hålet störst, men det är han värd.
Kom inte hem förrän åtta igår kväll. Då hade jag visserligen skjutsat hem henne till dfs också, lite onödigt kanske men tråkigt för henne att behöva åka buss. Så snällis som jag är ;)

Jag måste säga att jag hatar när M är i skolan, jag gillar det inte. Det var så mycket bättre när han var hemma hos mig om dagarna =)  Men det är väl bra att någon i detta hushåll gör något vettigt med sitt liv. Men han saknas...


Har haft ont i magen flera dagar och jag vet inte varför. Jag tycker jag varit duktig och inte ätit massa skräp och godis som jag annars gör. Framför allt har jag inte druckit en massa coca-cola och grejer. Jag har heller inte oroat mig eller tänkt på något tråkigt alls. Så jag vet inte varför magen beter sig som den gör, det gör verkligen ont.
Men nu ska jag göra mig lite frukost och sätta på en kanna tevatten. Köpte ett te igår som ska vara bra för magen. Får väl se om det hjälper.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback