God kväll

Annons i Borås tidning och blocket är nu fixat.
Hoppas bara att en massa hör av sig!


Har färgat löshåret och det blev faktiskt riktigt bra denna gången. Såg inte ut så först.
Först såg det inte ens ut som att färgen tog, men det blev kanoners!
Nu ska mamsen få hjälpa mig att klippa av det lite, det är verkligen vrållångt, ska ju gärna se äkta ut också. haha.
Mitt hår lär inte växa ner till svanken på en natt ;)


Har sytt i alla knappar i mina koftor som varit borta sedan länge.
och diskat!

Riktigt produktiv dag trots att jag somnade och sov väl en timme ;)
kompenserade väl det med att försöka vara energisk resten av kvällen istället.

Min huvudvärk vill inte riktigt ge sig, måste nästan få den kollad igen tror jag. detta är inte normalt.
Nacken värker som jag vet inte vad heller.

Kom på att jag måste boka min julklapp snart. Fick ju en helkroppsmassage och den måste jag ju ta innan vi flyttar.


Nej nu ska jag hoppa upp i soffan bredvid Marcus.
Han betyder mycket för mig.
Hur många ger upp allt för att flytta med?
Fotbollen börjar äntligen gå bra för honom.
Han har inget jobb där nere.
Jag kommer vara honom evigt tacksam för att han ger mig den här chansen och att han kommer dela allt med mig.
Det är väl kärlek ändå?


Nattinatti sötnosar!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback