Jag lever!

Ingen uppdatering sen i fredags, från mitt håll visar det mest på att jag är superstressad om dagarna!
Jag har knappt suttit här vi datorn sen dess. Helt sjukt.


Men glad blir man för nu är min blogg designad och fin! Tack Lina!


Vad har hänt?
Jag har 465 blogg inlägg på bloggkoll att läsa, lär ta ett tag. pust.


Jag har fått min nya mobil! Visar så småningom.

Vi har fått lägenhet!!!
Känns otroligt bra och jag längtar.
Man ser nästan skolan frånm balkongen, skitbra.
Ica Maxi ligger bara en backe ned, vi kommer till och med kunna GÅ och storhandla så nära är det.
Har dock inte börjat flyttpacka än, har helt enkelt för lite tid nu.


Har ramlat under en fisketävling och slagit upp fot och armbåge, går med massa plåster.
Hoppas att det är någorlunda fint tills på Lördag då bröllopet är.

Bröllopet...känner mig sönderstressad inför det. MYCKET som ska fixas minsann....


Jobbar 14-18 idag så ska försöka hinna med en massa innan tänkte jag, imorgon jobbar jag heldag igen, har varit många såna ett tag nu.


Sommaren är äntligen här i alla fall.


Nu måste jag läsa ikapp lite. ;)


/A

Kommentarer
queenpeach säger:

ha en bra dag och kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-07-30 | 09:43:11
Bloggadress: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback