Migrän del 2

Jag har fortfarande en jävla huvudvärk.
Efter många tankar fram och tillbaka så insåg jag att det nog inte skulle gå över, så vid tolv ringde jag lite skamsen till Jenny och sjukanmälde mig. Inte kul att behöva ringa två timmar innan man börjar men vad skulle jag göra?
Nu har jag sovit hela eftermiddagen och huvudvärken är fortfarande kvar :(

attans!
Jag hopaps verkligen den är borta imorgon för då har jag en bokad tid hos barnmorskan.
Ska äntligen byta ut mina p-piller som gör mig så förbannat illamående, ska även se om det finns något som kan hjälpa mot huvudvärk eftersom jag alltid får migrän vid mens, det är rätt vanligt.

Efter det ska jag till Karlstad med Jessica.
Vi ska till make up store för en bokad kurs.
Hon ska bli sminkad och välja ut smink till bröllopet och jag ska ivrigt se och lära mig så att jag också kan sminka henne snyggt.
Det får bli min lilla möhippa för henne eftersom jag tyvärr missar hennes då jag jobbar :(
men så är det ibland.


M har hittat en lägenhet i Boraå nu men vi vet inte om det är ett bra läge. Sjukt svårt när man inte är ifrån staden.
I alla fall 5000 för en trea, lät faktiskt riktigt bra. Lars Kaggsgatan tror jag det hette. Ligger i Kristineberg.
Så någon som vet något om Borås får gärna komma med tips.
Vi behöver alla tips och information vi kan få nu.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Det är inget köptvång på ett party! Så jag fattar inte vad dom sysslar med .. Vi lade ordrar och nu vill vi inte ha dom och avbokar därför, men man får tydligen inte avboka om man handlat för under 300:- vilket två av tjejerna gjorde, men dom har inte fått någon information samt skrev inte på några papper som det på konsumentlagen står att man måste för att det skall gälla.

2008-07-15 | 17:48:45
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Exakt. Säljaren informerade aldrig om detta och hade inte tillräcklingt med riktigt blanketter där informationen står på (Vi var sju tjejer, fyra fick riktiga papper och tre utan) Dom som skrev på kan avboka på lättast sätt, men de andra kan hon inte göra nåt åt, så det känns ju bra som sagt.



Får se va som händer nu.

2008-07-15 | 17:56:16
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

nä det stämmer ju! sen kanske hon hade mycket löshår i också, så hon kanske hade till axlarna eller nått innan, man vet ju aldrig! :)



Kristineberg är ett jättebra område! det är nära till stan, är lugnt och trevligt!

2008-07-15 | 18:25:24
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Tack ;)

2008-07-15 | 19:52:28
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Natta säger:

Malin Zetter-Berg, gren, lund, nåt sånt hette hon som dog. Mattias Hjerpe va de som körde, å nån Linn som jobbar på Lidl va me i tjejens bil... vilka mer vet jag ej.. Tragiskt är det iaf!!

2008-07-16 | 08:09:05
Bloggadress: http://nathalie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback