Tisdag 22 Juli

Jag borde verkligen inte sitta här just nu, jag börjar om 50 minuter : )
Men så är det ibland.

Idag jobbar jag till två, sen kommer mamma till Kristinehamn för att prova på min frisör, hon blir sällan nöjd där hon klipper sig så hon tänkte att hon skulle prova min.
Sen följer jag med till Degerfors, vi ska fixa min klänning till bröllopet och lägga oss i solariet för att få lite färg.


Får se om jag uppdaterar något efter jobbet, beror på när mamsingen kommer.


Har ÄNTLIGEN hittat en mobil jag vill ha!
För er som hängt med ett tag vet att min knappt funkar och att batteriet knappt håller sig kvar på telefonen.
Så med andra ord har jag BEHÖVT en ny, inte velat ha en.
Men nu har jag alltså hittat en som jag faktiskt vill och kan tänka mig att köpa.
Nu är det bara, mörkröd eller lila? Lutar åt den röda, bara den är lika vinröd och snygg som på bilderna.
Ska forksa lite i det senare sen.
Återkommer med vad det är för någon senare.


ha en fin dag allihopa! Här skiner faktiskt solen idag.


Shiiet vad bråttom jag har nu ; )


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback