Det går inte fort

Har slängt i två maskiner i alla fall, wooow grattis.
nu tänkte jag försöka slänga mig i duschen, se om jag kanske kan piggna till lite.

Jag är seg idag, mår illa(som vanligt), huvudvärk och PMS(inte som i dåligt humör men med en otroligt ömmande kropp!).


Ingen kul dag inte :S


Marcus ringde, han var välkommen på en andra intervju i Borås. Däremot lät det på honom som att han kommer tacka nej till det. Jag sa att det är hans beslut, jag kan inte tvinga honon att åka dit direkt. Men det vore ju bra att ha ett jobb om vi flyttar.

/A

Kommentarer
M a m m a . J e s s i c a säger:

Goddagens! :) Hoppas du får en bra dag idag, har du några planer?

2008-06-11 | 13:03:50
Bloggadress: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback