Dolar

Jag är en riktig dolare(jag kanske har hittat på det ordet själv ja), jag får egentligen aldrig något vettigt gjort trots att timmarna flyger förbi.
Nu är klockan halv tolv och nu har jag äntligen tagit mig lite frukost.
Än har jag inte varit nere i tvättstugan och slängt i nån maskin, M kommer bli tokig på mig eftersom det var samma visa igår ;)
Jag tycker helt enkelt om att sitta och ta allt i min takt och kika runt lite på nätet.
Just nu letar jag bröllopsinspiration, ska ju göra bordsdekorationerna till min brors bröllop.
Måste ju säga att jag längtar efter dagen då jag får sitta och kika för min egen skull, det finns ju så mycket fint ;)


Nej nu ska jag mosa i mig frukosten och sen springa ner i tvättstugan så att i alla fall någon maskin blir klar innan jag går till jobbet sen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback