Letar jobb

Jag har insett att jag måste börja kika efter lite jobb.
Jag vet ju faktiskt inte om jag kommer in i Borås än, tre veckor kvar ungefär.
Kommer jag inte in så blir vi nog kvar ett år till i Kristinehamn.

Kikar lite jobb, är faktiskt sugen på att åka till Norge och jobba ett tag, tjäna massa pengar och sen kunna åka på de där resorna jag längtar så efter.
Det är i alla fall en möjlighet. Det finns inga jobb jag vill ha här i hålan, tyvärr. Jag trivs otroligt bra här men jag vill gärna ha ett jobb där jag kan utvecklas.


Fick inbjudan till en kväll för studenter i Borås.
Tyvärr jobbar jag vid båda tillfällena, jag tror väl kanske att det kan ordnas.
Men jag tror inte att det blir något med det. Synd för det vore kanske bra.


Usch, det är inte kul att vara vuxen ibland :D

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Haha, tyvärr händer det ofta.

2008-06-23 | 13:03:19
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback