Midsommarhelgen

Jag hade en mysig midsommar med riktigt midsommarlunch ute och gott sällskap.
På kvällen blev det grillat och tyvärr blev våran femkamp inställd p.g.a. blåsten.
Helgen har bestått av. sova, äta, sova, äta ungefär, jag lovar.
M hade gått upp två kilo och jag har nog säkerligen gjort detsamma ;)

Men så är det, vi blir bortskämda med mat och gottigheter där ute, samtidigt som vädret inte tillät någon vidare aktivitet heller. Inte ens fiska kunde vi i blåsten, Marcus är glad för det, jag vinner alltid ;)

Jag var välförtjänt av all sömn i helgen och går nu in i ännu en arbetsvecka.
Jag ser fram emot det, jag gillar mitt jobb, och även om jag jobbar fem dagar i veckan så blir det aldrig senare än 18 (om vi inte håller öppet en timme extra för koreanbussar). Så det är helt perfekt.

Nu saknas bara den där underbara solen!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback