Mitt i veckan

Vädret är trist, otroligt trist :(
Men vi behöver lite regn ibland också så att det kan bli sådär grönt och fint ute.
Jag hoppas dock att det är fin i helgen. Men man ska inte hoppas på för mycket, det är ju trotsallt midsommar.


Igår hade jag en otroligt huvudvärk som inte gav sig på hela dagen trots upprepade tablett intag.
Så Marcus gjorde iordning tacos som vi satt och mumsade på, mysigt. Jag älskar tacos, det är så gott, enkelt och kan varieras hur mycket som helst! me likie.


Jobbar 13-18 idag med, jag gillar verkligen det där jobbet. Visst är det härligt när man kommer på sig själv småle när man går därifrån och att man inte ens har bråttom hem.


Idag måste jag ta tag i ett par av mina telefonsamtal som jag bara drar på, det är viktiga saker ju.



/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

ja hoppas verkligen vädret blir bra snart igen!! vart tog sommaren vägen liksom =)?



det är bra här, men fredrikabstinens har jag ABSOLUT! längtar efter att få hålla handen och PRATA ordentligt utan att ha ett helt världshav emellan oss =)



kram

2008-06-18 | 11:02:35
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback