Torsdag 12e Juni

Dagarna går verkligen fort och det gillar jag faktiskt med tanke på att jag inte är ledig förrän nästa fredag eftermiddag :(
Men då är det midsommar och jag är ledig hela den helgen, det får jag glädjas åt.


Imorgon tar min stumpa studenten, shiiet alltså. Det såna dagar som verkligheten hinner i fatt, hon är verkligen min allra bästa vän. Vi umgicks dygnet runt när vi var små och bodde grannar, sen började jag en annan skola och sen gymnasiet och vi sågs allt mindre, sen efter att jag tagit studenten och hon börjat skolan här i Kristinehamn så kom vi varann närmre igen och det känns inte som att vi har varit ifrån varann alls.
Är inte det riktig vänskap så säg?
Jag sa det till Marcus häromdagen att Elin nog är den vän som kommer följa med genom hela livet även om vi så skulle bo på andra sidan jorden från varann. Hon är en guldklimp man inte kan göra sig av med.


Imorgon är det också fredag den trettonde, för mig är det en tur dag så jag hoppas att alla studenter tycker detsamma.

Idag skulle jag upp åtta tänkte jag men jag hade så vrålont i magen i natt när jag skulle sova, antagligen för att jag varit så hungrig under dagen, jag gjorde mig två toast och ett stort glas o'boy till kvällsmat tillslut.
Jag tror det hade varit bättre att skippa O'boyen, min mage är rätt känslig emellanåt för mjölk.
I alla fall så sov jag en timme till, jag behövde nog det.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig färdig. Vid halv tolv kommer Elin och ska låna vattenfast mascara av mig, hon är rädd att gråta bort den annars imorgon ;) Sen tar vi en lunch på stan innan jag börjar jobba vid ett.

Helst skulle jag vilja bädda ner mig, huvudet, nacken, magen och kroppen gör ont, men det blir nog bättre om jag får annat att tänka på en stund förhoppningsvis, det gick ju bra att jobba med det igår.(då hade jag visserligen inte ont i magen)


Ha en fin dag alla!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback