Vill ut och resa

Usch nu känner jag ett sånt där enormt sug efter att resa igen.
Jag skulle kunna göra allt för att bara dra i väg en vecka till två till Grekland just nu!
men jag vet att det inte kommer bli av eftersom vi båda jobbar och sen så kanske vi flyttar till Borås och då kan det dröja innan det blir ut och resa.


Jag ska i alla fall vara jätteduktig och spara massa pengar framöver, bara köpa sådant som är absolut nödvändigt att ha.
Så för tillfället är det bara BHar jag behöver då alla i princip är för små, nej jag gillar inte att köpa nya såna kan vara därför de blir försmå ;)
Visserligen tjänar jag inte så lika bra längre men jag får så jag klarar mig i alla fall.
Jag ska ringa till Lena sen igen på maxi, för att se hur det blir med min semesterlön, den är nog fin och go skulle jag tro.
Trevligt att få stoppa in det på sparkontot sen.


Vad jag sparar till?
Drömmen är ju att få ta mig en månad till Thailand eller en riktigt öluff i Grekland.
Alltid lättare och roligare att spara pengar när man har ett mål med dom.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback