Bläää

Nu har jag varit duktig och betalat massa räkningar och fört över pengar till sparkontot. Ska vara duktig och inte köpa en massa denna månad, utan denna månad blir en sparmånad minsann.
Enda riktiga utsvävningen får bli Vickis kalas med utgång och allt i Karlstad.


Idag mår jag kasst, tror bannemej att jag åkt på magsjukan eller ätit något riktigt dåligt.
Ska ringa jobbet och säga att det inte är någon bra idé att jag kommer och jobbar idag eftersom jag för tillfället bor på toaletten.

Marcus är i Karlstad och gör tenta, stackaren var uppriven igår, han tappade allt. Jag hoppas det går bra för honom och att jag mår bätttre sen.
Vi som köpt räkor som vi tänkte avnjuta med lite vitt vin (! vi som inte ens gillar vin) och till efterrätt jordgubbar med choklad och grädde. Just nu växer det i munnen på mig bara jag nämner mat.
Så ett telefonsamtal sen lägger jag mig igen.


/A

Kommentarer
Therese säger:

Krya på dig!

Hehe, jadu, jag har ingen lust att jobba, vill ha en examen, för jag tror att om jag börjar jobba, så kommer jag fortsätta med det. Tror det kan vara svårt att sätta sig vid skolbänken igen. Tror jag, iaf för min del.

/Therese

2008-03-28 | 09:09:48
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
Lina säger:

hehe, jag gick bara dit och lämnade ett cv och sedan gick jag typ! på intervjun så visste dem redan att de ville ha mig, så jag hade inte mycket att prata om! :) lycka till iaf!

2008-03-28 | 10:27:04
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback