För jag ska få gå på bröllop =)

Ja, idag fick jag sms från min brors sambo. Hon frågade om jag ville sminka henne till deras bröllop.
VA?! tänkte jag, jag visste inte ens att de skulle gifta sig. Men så var fallet. Hon friade på skottdagen och min käre bror sa ja =)
Mysigt. Jag är helt lyrisk över det. Trodde faktiskt inte att de någonsin hade tänkt sig göra det.
Mina föräldrar är bara förlovade och jag trodde de skulle gå i dom fotspåren.
Morr, jag trodde M och jag skulle bli dom enda i familjen, men icke!
Skämt å sido, jag är sjukt glad för deras skull och jag är helt varm inombords.

Så nu ska jag träna på sminkningar och lära mig massa om smink tänkte jag.
Får gå privatkurs hos Linda, hon har allt ; )
Jessica ska INTE få känna sig besviken minsann, jag tar detta på blodigt allvar.


Det var bara det jag ville dela med mig av.
Jag har aldrig varit på bröllop.
Johoo, en gång med Nathalie ;) men då kände jag ingen där. haha.


/A

Kommentarer
Rödebäckaren säger:

Vad roligt med bröllop ;)

Ja, risken är ju annars att man skadar sig. Om jag ex. skulle börja springa det första jag gör..

2008-03-06 | 10:22:32
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Rödebäckaren säger:

Tusen tack för stödet och den fina kommentaren =)

2008-03-06 | 10:25:52
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback