Fredag!

Jag tänkte precis samma sak i natt när jag skulle sova som jag gjorde i går natt. Att jag skulle sova ut idag. Igår vaknade jag halv nio istället för tio som jag faktiskt hade tänkt unna mig. Idag vaknade jag åtta! Och då jobbade jag ändå till halv elva igår och kom inte i säng förräns sent. Kunde heller inte somna om.
Visst är det skönt när man vaknar utvilad för en gångs skull. Det märks att våren är i antågande. Jag brukar aldrig vara morgonpigg annars. Brukar inte vara pigg alls :)

Såg på nummerpresentatören när jag kom hem igår.
Ett av de företag som jag skickat ut mitt personliga brev och CV till hade ringt. Morr.
Synd att de inte ringde till mobilen och lämnade telesvar.
Det jag är mest förvånad över är att någon ringde igår, de fick mitt brev igår ju.
Snacka om angeläget. Mee likie. Känns inte så långt bort med nytt jobb till sommaren nu faktiskt.
Fast de som ringde igår kanske inte är min första prio egentligen, men det skulle vara mysigt att jobba där.

Så nu är jag lite nervös, jag antar att de ringer upp idag igen. Hoppas de ringer på mobilen då!
Ska i väg till Karlstad vid tolv tiden och hämta upp M vid universitetet.
Sen så får jag försöka hitta lite snygga kläder för alla tänkbara intervjuer. Läskigt :)

Mår fruktansvärt illa idag, jag gillar inte det.
Jag undrar om det kan vara mina p-piller som gör det? någon som vet?


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback