NattiNatt

Usch, det är inte direkt mitt favoritpass att gå till 22.15 på jobbet men det gick rätt fort ändå. Bra folk som jag jobbade mig. <3 sånt gillas.

Är ensammen hemma nu, gillas inte lika mycket. M är hos Lärk och kollar fotboll.
Så själv tröstade jag mig med lite chips, men bara efter några tuggor så mår jag illa. Osis.
Kanske är lika bra när jag tänker efter ;) träningen går ju inte direkt framåt.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och svida om till nattlinne, sen krypa ner i nya lakanen och bara ha´t gôtt, njuta av den stooora sängen en stund innan M kommer hem och tar all plats igen.

För övrigt så var det en av tidernas bästa filmer på tv ikväll. Garden State, såg någon den?
Det står varmt på DVDhyllan hos oss, bådas favorit faktiskt.
Kanske har att göra med att Zach Braff påminner om M och att vi båda älskar Scrubs som han är med i.
ääsch. haha, nu börjar jag nog bli trött.


Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback