Tisdag

När jag skrev rubriken slog det mig att det faktiskt bara är tisdag. Suck, det kändes i alla fall som onsdag. haha.
Är trött och nacken värker. Jag är glad att de inte ringt från jobbet idag.

Ska snart samla ihop bitarna av mig själv och åka till Karlskoga. För klockan tre så ska jag luncha med en av mina äldsta och bästaste vänne, Nathalie! Som jag tyvärr ser alldeles för sällan.
Säger det er något om jag säger att jag knappt sett henne sen hon blev gravid? (sonen föddes i november).
Räknar man sedan vi umgicks sist så är det nog kanske fem år sedan, skrämmande!
Tiden går verkligen fort. Jag fattar inte hur det har blivit så, vi som sågs jämt förut!
Men jag antar att hon är en sån där vän som man vet att man alltid har, fast man inte ses.
För i mitt hjärta & mina tankar finns hon i alla fall alltid. <3


Ska försöka vara lite duktig och städa och diska lite innan jag far.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback