Tisdag

Den här veckan gillar jag, jag går nästan inga kvällar alls. Wiiie. Slutar fem idafg, riktigt lagomt.
Har migrän som ligger i bakhåll känner jag, har haft det sen i söndags, men med tabletter så hoppas jag att den stannar där också och inte bryter ut. Var nära på att gå hem från jobbet igår med, magen är inte riktigt med mig alltså. Jag hoppas att också den förblir snäll idag.

Snart lön också, wiiie. Men denna månad ska jag spara i princip ALLT. Har en del räkningar och sådär som kommer dra iväg en bit men sen så är det spara som gäller.
Just ja, jag måste skicka in mina papper till a-kassan i dag.


Alltså nacken blir aldrig bättre, ledsen jag blir. Ska försöka komma i väg till gymmet snart, men med migrän är det nog ingen bra idé. Så jag väntar ut den. Nästa vecka har jag typ ingenting på schemat så om inte annat så får jag masa mig iväg varenda dag nästa vecka för att ta igen lite.


Jag känner mig fortfarande nedstämd, känns inget bra alls faktiskt. Jag har ångest och skulle helst bara gräva ner mig.


Nej men istället för att gräva ner mig ska jag nu ta mig en varm och go dusch, sen är det jobbdags!

ciao

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback