Torsdag

Skulle egentligen knallat upp tidigt idag och följt med Emelie till gymmet men jag vaknade halv elva! :S Helt sannslöst, men jag var sjukt trött. Tog ett tag innan jag somnade i går. Känner att halsen börjar värka också, jag är inte sugen på att bli sjuk igen inte.

Jag var så glad, jag skulle få jobba ett till sex idag istället för fem till halv tio, men efter sjukdom så går jag två till halv elva. Men det är ju bättre pengar. Dessutom slipper jag gå till kvart över tio imorgon kväll utan får sluta sju. Så jag kan stå ut med en sen kväll på jobbet idag då faktiskt.

Dessvärre gör sig nacken verkligen påmind idag. Det värker och huvudet känns helt mosat. Jag hatsar att behöva må så här varenda jäkla dag. När ska jag någonsin få känna mig bra? Nacken står jag ut med för det mesta, det är huvudvärken som är det jobbiga!


Humöret är apdåligt och jag orkar inte med livet längre just nu.
Jag hoppas det går över snabbt.


I helgen blir det i alla fall utgång och vincent. Ska bli trevligt.


Undrar vad man ska slänga ihop för mat innan jobbet idag då...


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback