Underbar dag!

Det är verkligen en underbar dag utanför fönstren. Solen skiner och våren verkar vara på ingång.
Jag själv sitter inne med mina ansökningar, just nu printar jag ut korten så snart de har torkat så blir det till att slicka kuvert för hela slanten. Tidskrävande minsann.

Vad jag ville ha sagt är egentligen att jag skulle vilja ha balkong  solen just nu. Våran har kvällsol, inte så mysigt nu.
Jag skulle vilja sitta invirad i en filt på en solig balkong med mina pluggböcker och sånt. Jag har inte börjat plugga något speciellt än, jag vet inte om jag kanske strunar i kursen helt. Den är nog inget för mig. Samtidigt som jag vill gå den gjort. Hade jag haft den där balkongen i solen hade jag garanterat pluggat utan tvekan. Får kanske hyra in mig i svärmor och svärfars gäststuga ute i skärgården istället. Det vore mysigt. :)


Nej nu blire Dr Oetkers mozzarella pizza som jag inte kunde göra igår.
Men nu är ugnen kliniskt ren. M gjorde så fint så.

/A

Kommentarer
L i n d a . B l o m säger:

Svar: haha, jaa! Imorgon får de bli att gå upp tidigare : )

2008-03-04 | 21:16:15
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback