Vincent

114636-228

Idag blir det Vincent på statt i Karlskoga. Det ska bli kul minsann. var urminnes sen jag var ute och speciellt i Karlskoga. Med trevligt sällskap så kan det inte bli annat än bra. M och jag sover i Degerfors hos mamsen och papsen. Så där kommer vi spendera våran bakissöndag. Ingen av oss kommer vilja köra bilen hem för tidigt. Idag bjuder de på mammas hemlagade köttfärspizza som jag älskar!
Det tråkiga med dagen är att jag återigen, som snart två månader, har vaknat med huvudvärk. det sätter på något sätt ribban =/
Men M är och handlar gott bröd nu så vi ska göra toast i våran Quickgrill, sketagött.
Sen blir det stan med apoteket och bolaget en snabbis. 
Jag tror jag att jag vill sova en stund till med. Blev inte mycket sömn i natt. Ögonen är alldeles svulla och rödgråtna. Ibland brister det bara fast allt är bra. Tur att M alltid finns vid min sida i alla fall, även om han inte är den bästa på att trösta så är det skönt att känna hur han andas bredvid.
Igår hade han löpt en massa av mitt nya favoritgodis, det var sött av honom! <3

Nej nu måste jag rota i garderoberna för att se om jag hittar något man kan ha på sig ikväll.

/A

Kommentarer
Lina säger:

tack för ditt stöd, det värmer!

2008-03-16 | 18:56:51
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback