Arbetsintervju i Borås - blir drömmen sann ?

Idag har jag haft grymt ont i kroppen, speciellt i axelpartierna. Jag hoppas att det beror på all trötthet för idag är jag sjukt trött. Marcus lagar god mat och den skall avnjutas framför filmen American Gangster(s?) (Marcus valde.)
Sen är det bums i sängs och kramas livet ur varann, jag har saknat honom.


Nu börjar dessutom allt bli verkligen. Marcus ska på arbetsintervju i BORÅS om lite drygt en vecka.
Shitpommes, det kommer alltså kanske verkligen att hända.
Vi kommer bo i Borås i tre år minst, helt sjukt.
Men jag tänker inte balla ur nu i sista stund som jag annars gärna vill.
Jag ska verkligen följa mina drömmar även om jag inte vill bo i Borås, men det är ju där min drömutbildning finns, så tre år är ingenting då.
Läskigt känns det i alla fall...


Nej nu ska jag skära upp lite sallad och sånt gott.

Ha en bra kväll alla!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback