Denna varelse bor hos oss ! (känsliga personer varnas!)



Precis innan jag skulle hämta M natten till fredag så hittade jag denna snygging i vårat badrum! Jag är inte ett dugg rädd för spindlar och har heller aldrig varit men denna var så otroligt stor och äcklig att jag knappt går in i badrummet längre. Det var det äckligaste jag någonsin sett!  Tänkte ta en sprayflaska som stod bredvid att slå ihjäl den med men den var så stor och äcklig att jag inte ens vågade det. Tänkte att Marcus skulle få äran men den snuskiga saken har inte setts sen dess. Jag hoppas att han tyckte lika illa om mig som jag om honom så att han har flyttat någon annan stans för i mitt badrum är han inte längre välkommen. Fyyy attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback