Födelsedag

Det känns bra att komma hem till ett nystädat och fint hem.
Nu känner jag verkligen att det är min födelsedag för det händer aldrig att M städar när han kommer hem från skolan och ska vidare till träningen. Såg en mumsig tårta i kylskåpet också, och den tackar jag inte nej till ;)
jag vet inte riktigt hur planen är för kvällen, det återstår att se.
men senast jag checkade var det kina mat och mys.
Men med den där tårtan i kylskåpet funderar jag på om det blir fler än vi två.
Som sagt, återstår att se.


Dom var mysiga på jobbet också, vi ska ut och äta allihopa och de ska bjuda mig eftersom jag fyllde år.
Trevligt att göra något med dem utanför jobbet =) Men det blir senare när Claes och Jenny kommer hem från resan och sådär.


Tack till alla som har grattat mig, har fått många oväntade sms idag faktiskt.
Gulligt att ni kommer ihåg mig <3
Det slår alla presenter i värden.

/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

åh fyller du år idag!? GRATTIS!!!



hihi lite komiskt det där, men dukning och sånt är nog det enda jag inte planerat eller kollat upp nånting om eftersom vi inte ska fixa det själva =).

men googla, det brukar alltid ge inspiration!



kram

2008-05-14 | 19:17:05
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Ja, precis.



GRATTIS!!!!!

2008-05-14 | 19:19:20
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback