Fredag 16e Maj

Jag är genomförkyld! Vaknade igår med ont i halsen. Inte kul. Dessutom har vi en sjukskriven från jobbet också så fick stå själv i butiken mellan 14-18 igår. Det gick ju bra och så, men jobbigt när man själv känner mig febrig och snorig.
Idag är jag ännu värre men måste dit och jobba ändå.

Jag har så sjukt med otur hela tiden.
Blir dunderförkyld när vi ska ha fest imorn!
Men det ska inte få hindra mig inte, jag ser verkligen fram emot det.


Igår var Marcus familj här och firade mig.
Fick ett nytt kastspö, rulle och drag.
De tycker att jag är en mästerfiskare och att jag behövde ett bra spö.
Haha. Jag har mitt som jag fick av mormor och morfar för typ 10-15 år sen.
Men jag fick många fina firrar på det spöt förra sommaren så.
Men nu har jag alltså ett nytt, helt oväntat, var inte direkt något jag önskat mig ;)
Fick lite pengar också, det är alltid välkommet.


Marcus tårta var SUPERGOD! <3
Jag har haft den bästa födelsedagen (några dagar) ever. Tack till alla!
Det bästa väntar ju också, Lindas och min fest imorn! Jag MÅSTE krya på mig.


Idag kom mina piercingar som jag har beställt. wiiie.
Vet dock inte om jag vågar byta :D


Nej jag måste göra ett ryck och hoppa in i duschen. Börjar om en timme.
Ska hinna äta lite frukost också om jag får i mig någon.
Slutar sex sen igen.


ciao

/A

Kommentarer
anna säger:

ahhhh kul med ett kastspö, fick jag för en månadsen av min karl, vi är fiskekvinnor anna!!

2008-05-19 | 18:02:10
Bloggadress: http://annao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback