Fredag 23e Maj

Trött som bara den, somnade inte förrän fyra imorse :S
Marcus somnade som en stock på en gång och jag irriterade mig mest på det höga ljudet på tvn innan jag orkade stänga av :) Det var värt att hämta honom, helt klart. Jag fick somna tryggt efter en jobbig kväll, och jag har fått avnjuta en god frukost tillsammans med honom idag, det händer inte ofta nu för tiden så det värdesätter jag högt.

Nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för jobb. Inget jag ser fram emot en solig fredag som denna, men sen är jag ledig lör-mån och det ska jag verkligen NJUTA av!



Ha en fin dag allesammans!
/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

men usch då! hoppas du kunde hålla dig vaken hela dagen gumman!

kram

2008-05-23 | 17:43:34
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback