Hatar att vara ledig

jag hatar att vara ledig och inte ha något att göra. Det känns så värdelöst och bortkastat på något sätt.
Samtidigt känns det skönt att för en gångs skull få vila ut ordentligt utan en massa krav och fläng hit och dit.
Men det är alltid mysigare att få vila tillsammans med någon.


Nu börjar jag få riktig noja. tänk om vi kommer att flytta i höst. Tanken har ju hela tiden funnits men jag har ändå aldrig riktigt trott att det verkligen ska hända. Men det kanske är just det vi behöver. Börjar om på nytt i en ny stad långt bort tillsammans. men jag kommer verkligen sakna Kristinehamn och Degerfors, finns ingen tvekan om det faktiskt. Jag trivs så bra här.


Nej nu ropar soffan på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback