hihi

Åkte upp till maxi för att handla lite, kände mig väldigt förvirrad då jag glömde inköpslistan hemma och verkligen febrilt försökte komma på vad som stod på den. När jag kom hem insåg jag att jag lyckades få med allt! Hur ofta händer det liksom?  = ) Dagen kanske vänder till det bättre nu.

I alla fall, väl i Monicas kassa där jag skulle betala så utbrister Louise i kassan bakom, "Anna, va snygg i håret du är!"
Wiiie kände jag då. Volumastern är toppen ju, inte bara jag som tyckte det blev bra alltså.
Hon är så söt Lollo också med sina enormt långa ögonfransar och bruna ögon. Tack sötnos, det värmde!


Nu ska jag skal och koka potatis. Till det blir det torsk i dill&gräddsky, MUMS!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback