jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här
nu kan det va försent, att säga som det är  



Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut 
och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nåt ut 
jag vill ha en sista chans, så jag säger det rakt ut  
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut 
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut  


Jag vet att det är svårt över telefon 
när jag va dig nära, vill du därifrån 
jag vet att du har tänkt 
men berätta hur du mår
  
jag försöker träffa andra men det är inte så lätt 
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt 
det är dags att lägga på 
men att stanna känns så rätt  
och jag vill ha dig nu som jag hade dig förut 
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut 


jag vill ha dig nu som jag hade dig förut 
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

 

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Hehe ... Tackar! Det får du väl göra någongång?

2008-05-22 | 11:15:39
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Vad roligt ;) Hur länge har ni vart tillsammans nu då? (det kanske jag redan har frågat)

2008-05-22 | 11:40:28
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback