Ledigt

Migränen ville inte riktigt ge sig idag men tillslut så.
har haft fullt upp på jobbet och det gillar jag.
Har skyltat om alldeles själv : ) Det blev bra. haha.


Vid åtta ska jag hämta Marcus vid stationen, han bjuder på pizza ikväll som lite plåster på såren när han inte är hemma och att han ska få titta på fotboll ikväll ;)
Han har sjukt mycket i skolan, har varit där hela dagen idag ju. Imorgon har han sittning(middag) och kommer inte hem alls :( Typiskt när jag är ledig! Kanske åker in och hämtar honom på natten men det vet jag inte om jag är sugen på. Det får jag helt enkelt se i morgon.


Tänkte fota alla fina kläder jag köpte igår men jag gör det imorgon, känner mig inte fräsch idag.
Dessutom har jag all tid i världen på mig imorgon just eftersom jag är ledig.

Nu måste jag upp till maxi och handla lite. Kylskåpet är tomt, blir stor skillnad när man inte jobbar där längre. Förut handlada man titt som tätt när man slutat jobbet men nu åker vi knappt upp dit längre.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback