Måndag 5e Maj

Tiden rinner i väg minsann.
Har varit dåligt med uppdatering under helgen, ledsen för det.
I lördags var jag i Degerfors och hälsade på min föräldrar.
Där fanns även Emma och Kevin (mina brorsbarn) så jag följde med dem ut och busade och spelade lite fotboll. Jätte mysigt faktiskt. Emma brukar vara så blyg mot mig annars men det var hon verkligen inte då.
Sen hjälpte jag deras mamma att slinga håret, tog sin lilla tid. haha. Nu har jag insett att jag valde rätt som inte utbildade mig till frisör som jag en gång tänkte ;)

igår jobbade jag på maxi, det gick otroligt fort eftersom jag är där så sällan.
Sen lagade vi min favoritmat, skaldjurslåda, och myste lite.

Idag knallade jag upp tidigt och åkte till Degerfors och min kära vän Elin.
Hon är nytatuerad och jag älskade den! Skittuff verkligen.
Vi kollade lite smink innan hennes bal och så.

Sen var det hem och hämta ut Forever21 paketet som hade kommit!
Wiiie. Hann dock inte med att prova så mycket för jag skulle iväg och jobba på hemtex.

Så nu har jag slutat och provat +fotat allt.
Klänningen var liiite stor men det fixar jag med symaskinen. Mysig var den minsann.

Nej hinner inte skriva så mycket mer, tänkte jag skulle slänga i några maskiner tvätt och städa. boooring.


Imorn är det upp nio och gymma! där med basta ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback