Mardrömmar

Usch i natt har jag drömt en massa jobbiga drömmar. Mardrömmar blandad med konstiga verklighetsdrömmar.
Jag drömde bland annat om att jag var med i en olycka, riktigt otäckt faktiskt.
Jag antar att jag har sovit dåligt, min nacke värker som aldrig förr idag. Skulle egentligen behöva ta mig till gymmet, har varit alldeles för dåligt med det ett tag nu. Först hade jag magsjukan i en vecka och sen blev jag dunderförkyld och det har inte riktigt släppt än, så himla enveten förkylning.


Idag ser det ut som ett strålande väder ute, och jag grämer mig över att vi inte har balkong i solen!
Jag vägrar tacka ja till lägenhet i Borås om det inte finns med balkong i solen, nu har jag bott utan i två och ett halvt år och jag står inte ut mer.


Planerna för dagen är inte många.
13.30 ska jag till arbetsförmedlingen och sedan åker jag till Degerfors en sväng igen.
Har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag ska göra för Marcus ikväll =/


Jag insåg imorse att det är faktiskt denna vecka och nästa som jag har som mest "semester" på hela sommaren.
Jag jobbade igår och sen bara helgen, nästa vecka jobbar jag lite mer men det är mest på maxi då faktiskt.


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag lära mig min volumemaster! äntligen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback