Onsdag 7e Maj

Uppe lite tidigare idag, skönt. Nu hinner jag få lite gjort under dagen.
Har precis ätit frukost och nu ska jag leta på lite träningskläder och bege mig till gymmet faktiskt.
Känns dock inte så lockande eftersom det är hur soligt och fint dom helst utanför men jag avslutar kanske med en promenad. Jag får se. Ska bli skönt att komma i väg. Blir idag och imorgon, mer hinner jag inte i veckan nu tyvärr.

Sen blir det jobb ett par timmar.


Det blev grillad mat igår, det tog en evig tid dock. Marcus har inte riktigt finessen på grillen och kolet var gammalt. Men tillslut så. Maten var ljuvlig. Tacka vet jag coops färdigmarinerade kött, finns inget som slår det i diskarna på maxi!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback