Sköna maj

Ja nu är det äntligen maj, min absoluta favoritmånad på året.
Varför vet jag inte riktigt, men kanske för att om två veckor är det min födelsedag och sen är sommaren här.
Alltid så lätt att räkna ned i maj och veta vad som väntar en :)

Idag låg vi i sängen till ett eller något, det var välbehövligt. Sörplade lite soppa tillsammans och åkte till Ms föräldrar en stund.
Har varit en otroligt lugn dag och det behövde jag.
Känner mig faktiskt pigg igen, magen har bråkat lite men jag tror att jag är fit for fight för jobb imorgon!
Det hoppas jag verkligen, för nu kör jag nio jobbdagar i rad!

Nacken är dock dålig igen, har fruktansvärt ont! Men det beror nog på allt säng- och soffliggande i veckan nu.
Längtar tills efter helgen för då jäklar är det hårdköra på gymmet! har verkligen längtat dit.


Nästa helg så har vi nog en nattgäst. Min brorson Kevin kanske ska sova här. Hoppas verkligen det blir av för det skulle vara såå kul! Umgås så sällan med mina brorsbarn, speciellt aldrig utan föräldrarna.
Jag har planerat bus, filmhyrning, bakning, godis och tvspel. Jag ska bli världens coolaste och roligaste faster ;)
Skall även hinna med lite fotbollsspelande ute om vädret tillåter ;)


Nej nu blir det insider bredvid älsklingen.
Han är den bästa jag vet.


Natti!

/A

Kommentarer
therese säger:

Ja,vänner går ju alltid att se på ;)

2008-05-02 | 09:33:44
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
evelina säger:

när fyller du år? jag fyller den 17e =)
kram

2008-05-02 | 09:43:04
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se
Marica Rödebäck säger:

Ja exakt, man får vara snäll mot sig själv.

Vad roligt! Jag vet ju inte ännu när datumet blir, eller om det blir av, men så fort allt är klart så skrivs det ut i bloggen och då kan du säga ifrån =)

2008-05-02 | 09:50:53
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback