sol sol sol

Det känns lite pirrigt och som att jag har glömt göra något men jag tror nog att jag fixade allt själv på hemtex förut. Jag var ensam om att stänga idag då de andra skulle åka bort. Huvudsaken är i alla fall att allt är låst, larmat och att pengarna är inlåsta, och det är dom =)

Det är helt ljuvligt ute, funderar på att sätta mig lite på våran balkong och filosofera, men då måste jag upp på vinden och hämta ner möblerna och det vet jag inte riktigt om jag är sugen på.


Jobb i tre timmar imorgon, sen är jag ledig två hela dagar :) och det känns skönt efter att ha jobbat nio dagar i rad.
Dock har jag fullt upp ändå, men med massa roliga saker.
Kevin kommer imorn någongång och då blir det bus och stoj, på söndag antar jag att han vaknar rätt tidigt och vi likaså, sen Degerfors och kalas för mig : ) ska baka lite gott då också tänkte jag.

Nu väntar jag på att klockan ska närma sig nio så att M kommer hem.
Ska laga god mat till honom tänkte jag.
Undrar om jag kanske skulle ta och hyra en film också, för att mysa till det lite extra.

Ha en fin fredagskväll nu!


Kram
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback