Tisdag 20e Maj

Har sovit otroligt gott i natt. vet inte om det var för att Marcus var sådär otroligt mysig och go och sa en massa mysiga saker innan vi somnade eller för att jag helt enkelt kände mig väldigt trygg i hans famn i natt. Gôtt vare i alla fall :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det jobb till två och då ska jag skynda mig hemåt och åka till Degerfors.
Mamsingen var sugen på Örebro och jag hänger såklart på, säger aldrig nej till att kika i affärer ;)
Men det är inte spikat än, det beror på om vi hinner eller inte. Ska ringa henne sen när jag har rast.


Hoppas alla får en bra dag, jag önskar att solen kunde kika fram igen!


/A


Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Ja, jag känner verkligen att jag blev tagen på allvar denna gången. Dom andra har ju bara sagt att det är spänningshuvudvärk..

2008-05-20 | 08:38:18
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback