Tisdag 6e maj

Ja, nu har min blogg bytt plattform, ovanligt till en början men jag vänjer mig nog :)

Idag skulle jag ha gått upp lite tidigare och slängt mig iväg till gymmet men jag kände mig så otroligt trött i går kväll så att jag unnade mig att få sova tills jag vaknade. Jag skuttar kanske i väg ikväll efter jobbet istället om jag hinner.

Idag fyller StinaLee år också, grattis till henne!

Håller lite med om vad hon sa angående födelsedagar. Det känns inte lika speciellt när man blir äldre.
Fast å andra sidan, i år längtar jag som ett barn efter min! (snart så, nästa vecka)
Men det är mest för att jag vill få käka lite tårta och träffa min familj och umgås. Bli lite bortskämd och få stå i centrum en dag. Annars är det mest brorsbarnen som hamnar i centrum. haha.


Idag blir det jobb fem timmar. Hoppas bara det är mer att göra än igår!
Vi hade det så otroligt lugnt i går eftermiddag, knappt några kunder alls.
Kan inte påstå att det är stressigt ;) Speciellt inte om man jämför med mitt andra jobb, maxi.
(Hädanefter så är jobbet = hemtex och jobb2 = maxi, bara så att ni vet)

Vädret är tråkigt idag, ingen sol än i alla fall.

Nej nu ska jag ta mig en lååång dusch.

/A

Kommentarer
Jen säger:

kuligt :)

2008-05-06 | 15:08:06
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback