Torsdag 15e maj

Inge kul att vakna och ha ont i halsen, har inte direkt tid, inte lust heller för den delen, att bli sjuk nu. Det passar inte riktigt in i min planering. Så det får bli litervis med te framöver.


Vi mumsade ingen tårta igår kväll, trots att det lockade alltför mycket.
Vi köpe thaimat och hyrde "A heartbreak kid" och efter maten så var vi så prôppmätta att det inte skulle ha gått ner en endaste tårtbit. Vi mumsar på den ikväll istället tillsammans med Marcus familj som kommer och grattar mig.

Fick singstar party hits av Marcus igår, jag har ju redan fått min present för längesedan (symaskin) men han hade köpt en till. Gulle han.


Nu måste jag nog slänga mig i duschen, måste hinna med apoteket innan jag börjar vid tio, kommer inte överleva dagen utan halstabletter!


Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
therese säger:

Okej, då förstår jag. Trodde först det var något annat, men då stämmer det att du inte bytt planer.



Så, ska du flytta om du kommer in nu då? :)

2008-05-15 | 11:54:13
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se/
LINA V. säger:

hur var kameran? lättanvänd?

2008-05-16 | 08:33:55
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback