Torsdag 22a maj

Ja den dgaen jag längtat så efter är här! Jag är ledig, wooohow!
Tyvärr så har jag inte så mycket inplanerat men det kan vara skönt att inte ha det ibland också.
Ska i alla fall troligtvis hitta på något mys med Linda senare ikväll. Har man inte M att mysa med så duger hon gott hon också.  ;)


Min chef ringde och det krånglar med min lön igen. Suck.
Jag som längtat efter att den ska komma imorgon men nu hinner den troligtvis inte det. morr.
Men det kanske är lika bra det, då kanske dom räcker lite längre också.


Jag köpte för längesedan ett tyg som jag skulle sy ett liknande AA-fodral av. En härlig sommarfärg.
Men jag tror nästan jag har ångrat mig. Syr nog en snygg tubklänning av den i stället. I stil med den jag köpte på gina häromdagen. (SKA visa bild)
Kanske skulle jag sysselsätta mig med det ett tag idag.


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Jojo, tjejerna klarar sig ett par timmar själva, men inte en hel arbetsdag : )

2008-05-22 | 12:06:13
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Japp :D Hur bra som hellst! Hihi! Min gamla skolbuss : ) Första året på gymnasiet gick de dock bara 3 bussar PER DAG! :P

2008-05-22 | 12:38:29
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Då har vi nästan vart ihop lika länge.. Vi firar 6år den 31 maj nämligen ;)



Ja, man funderar ju på vad läkarna går på, med tanke på att dom bara undersöker vissa nogrannare än andra.



Ja, det är inte medicinen i sig som skall göra så jag går ner i vikt för jag måste äta nyttigt/sunt och röra på mig mer. Medicinen är som en spark i arslet iomed att jag verkligen måste tänka på fettintaget. Jag tror jag kommer klara det ;)

2008-05-22 | 13:28:58
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Ja precis. Det var så jag kände för denna läkaren. Har haft honom tidigare också, i andra fall. Men han lyssnade på mig och det var han som insåg att jag lider av depression. Ingen annan har sett det tidigare. Iofs, har jag inte gråtit inför någon annan läkare heller.



Aha, vad roligt ;)

2008-05-22 | 13:59:39
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback