Tosdag 29e Maj

Idag fyller Nathalie och Sohl åår, grattis till dom!


För övrigt hade jag en riktigt pissnatt, jag somnade irriterad vilket gjorde att alla drömmar retade upp mig ännu mer. Drömde att folk var odrägliga och när jag vaknade till imorse så var jag skitförbannad. Ingen rolig känsla att vakna upp till.

Jag är inne i en period just nu. Jag borde vara hur glad och lycklig som helst men det är jag inte. Jag är irriterad på allt och jag är fruktansvärt trött på allting just nu!

Jag hade planerat denna dag in i detalj, men M hade visst missat en detalj. Att han skulle till skolan i alla fall. suck.
Det betyder alltså att jag kunde ha sovit kvar i Degerfors igår, för nu sitter jag här hemma ensam i alla fall utan något att göra. morr. Känns onödigt att ta bilen och åka över igen eftersom det ändå blir 5mil fram och tillbaka och bensinen är svindyr.
Därför tänker nog följa med Elin till örebro imorgon, så får M vara själv hemma och städa.
Jag tänker inte röra en pryl, för han ställer till värre än ett barn nu alltså.
Vi hade det jätte fint och städat för två veckor sedan och det höll han i två dagar. Sen kommer han hem och bara slänger av sig grejerna och såna saker. Det är mycket därför jag är irriterad. Jag jag har i stort sett varit ledig hela veckan och det är alltid skönt. men ALLT jag har kunnat koncentrera mig på är hur förjävligt det ser ut här hemma och jag vägrar städa denna gången. Så det får han gott göra imorgon på SIN lediga dag.
kanske låter hemskt men jag är ingen jävla hemmafru som ska fixa allt sånt, detta förhållande är och ska vara lika från båda hållen.


Usch kan inte någon muntra upp mig lite, jag har ett hemskt humör idag!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback