Trötter

Mian fem timmar gick otroligt fort idag. Inte mycket kunder men jag hade att plocka och greja med hela tiden.
Skönt att slippa en massa stress och press och bara kunna lalla runt för sig själv och hjälpa kunderna. Mysigt.


Jag känner att min jäkla nackvärk börjar komma tillbaka, suck. Det som varit bra så länge nu ju.
Får ta gymmet imorgon bitti och hoppas på att det kan greja't.
Såg att vi har halva priset på anatomi kuddar nu också, ska kanske unna mig att köpa mig en.
Om inte annat så kanske min nacke kan få hålla ett par år till då.


Väntar på att Marcus ska komma hem från sina morföräldrar nu, sen skulle vi tydligen sätta igång grillen.
Får se hur det blir det med, det ser kallt ut ute och jag är hungrig. Tar sån tid att grilla.


Ikväll är det tvkväll. Jag är helt slut idag av någon anledning.


Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Tack ;)

jo, det är lugtn här... men det tog ett tag innan jag började trivas..

2008-05-06 | 19:19:06
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Evelina - blivande brud <3 säger:

jobbigt med nacken! fredrik köpte en sån där anatomikudde men shiet vad hård och obekväm den är!

2008-05-06 | 21:09:29
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback