Uppe tidigt!

haha, jaa, vid sjutiden så hör man en liten kevin viska "anna, anna, anna".
"Sov en stund till du, klockan är bara sju"
Tjugo över satte vi på madagaskar som han fick kika på, åtta klev vi upp och åt frukost.
Jag vill nog inte ha barn, jag är alldeles för morgontrött för det ;)


Antar att Kevin tänker dra med M ut och spela fotboll sen, de spelar just nu GTA på playstation.
Jag sitter och klurar på vad jag ska ta på mig, min familj ska ju ha kalas för mig idag =)


Ska i väg och köpa blommor sen som jag ska sätta på mormors grav. Hon skulle ha haft sin 75e födelsedag idag.
usch, det är jobbigt att sakna en person så mycket.


Nej nu måste jag klura vidare!

Ha en underbar dag allihopa, det ser ut att bli kanonväder idag med!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback