Ut i solen!

Är helt slut, tog verkligen musten ur mig att gymma idag. Eller det var nog inte själva gymmandet utan att jag provade på löpbandet. Är verkligen helt slut nu, skitjobbigt att gå hem sen också =D Snacka om att jag verkligen behöver vara där lite oftare. ;)


Nu tänkte jag faktiskt skära upp lite kiwi och banan göra ett stort glas med isvatten och knalla ut en timme i solen. Passar på när hyresvärdarna ändå inte är hemma, känns så tokigt att sitta på deras gård annars ;)
Är ju faktiskt våran gård också men det känns inte riktigt så.
Jag är trött på att aldrig hinna med solen om dagarna så jag passar på idag.
Tar med mig en bok ut också tror jag.


/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

hihi ja det här var en sån anatomisk som skulle formas... men nja, jag tycker nog inte att den göra det om man inte har ett huvud som växer typ 10 kg haha... eller breda axlar så man kommer upp en bit...



kram!

2008-05-07 | 14:20:28
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback