What a wonderful day

Känns inte bra att sitta inne nu egentligen när det är sol och underbart ute.
Men jag känner inte riktigt för att ta en promenad ensam. Förut sopade och rengjorde de gatorna, dags för att dra fram inlinesen igen, har saknat dem!

Jag är sjukt trött, känns som att jag skulle kunna somna på stört här. Ska nog lägga mig i soffan och kika lite på tv. Marcus är inte hemma förrän halv nio eller något, så strax innan dess ska jag börja med lite mat tänkte jag.
Kycklingwok och nudlar tror jag nog att det får bli.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Tack ;)



Jag kommer från Falkenberg och bodde i villaområde med grannarna häck i häck så att säga. Liv och rörelse precis över allt. Inte tyst och lugnt som här så det tog ett tag innan jag vänjde (stavning?) mig. Och så är jag mörkrädd och här är rätt mörk, iallafall på vintern.

2008-05-07 | 20:03:18
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback