Effektivitet.



Är man effektiv så lönar det sig. Har nu skrivit ihop alla anteckningar från dagen och får alltså med gott samvete krypa ned i soffan och sova en stund : ) Det får bara bli en liten stund dock, annars är risken att jag inte kan somna ordentligt ikväll. Dock tror jag att jag kommer vara helt slut efter badmintonen så jag lär somna gott ändå, men dumt att riskera.


På tre föreläsningar, varav en bara var introduktion inför nya kursen har jag skrivit ihop tolv sidor med anteckningar på datorn. Det är inte dåligt mycket det inte.


Idag har jag varit väldigt duktig, inte sant? = D


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

usch usch usch!!! huvudvärk är verkligen inget roligt!! men det kan nog mkt väl bero på stress som du säger. Jobbigt att ha migrän på det också! vet precis vad du menar med hög vilopuls... för någon månad sen slog min puls SÅ fort trots att jag inte gjort nåt ansträngande alls! inte konstigt kroppen reagerar till slut!

kanske du skulle ta och köra nån avslappningsövning? du får ju inte bränna ut dig gumman!



kramar

2008-11-19 | 16:31:53
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
c a s p e l i h n a säger:

Shit vad mycket anteckningar!! riktigt duktigt!! =)



Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigr upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!

2008-11-20 | 10:23:40
Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback