I can see things clearer now



Morning!
Saker och ting blev inte riktigt som planerat igår tyvärr.
Min mage bestämde sig för att sätta sig på tvären på eftermiddagen och jag kunde knappt stå på benen en sväng.
Det kom ett par och kollade på köksbordet som vi ska sälja och jag stod där med god min fast jag egentligen ville kasta mig ned i sängen. Dom ville ha bordet! Skönt. Marcus var till och med så gullig att han gav mig dom 500:- som vi sålde det för. Han tycker lite synd om mig och min pengasituation. Vi har ju betalat dubbal hyror denna månad och det är inte kul när man är student.

Vid sju tiden begav jag mig till Zandra. Jag trotsade min onda mage, ibland är viljan starkare.
Vi gjorde oss iordning och grejsade, åt lite kladdkaka runt åtta tiden, vilket var otroligt dumt eftersom vi vid nio skulle till Harrys för att avnjuta mat.
Väl på Harrys var det otroligt varmt och mycket folk. Där mötte vi också upp två av Louises kompisar.
Vi åt god mat men jag var proppmätt och min otroligt tajta klänning gjorde inte magvärken direkt bättre.
Där och då beslutade jag mig att det bara var dumt att fortsätta kvällen ut på X&Y här i Borås så jag ringde Marcus som hämtade mig strax innan elva. Tanken var från början att jag, Mikaela och Louise skulle sova hos Zandra så att ingen av oss skulle behöva gå hem själva.
Ibland måste man dock lyssna på sin kropp, och jag ångrar inte beslutet, för väl hemma höll jag på att gå under, har knappt sovit i natt för att magen bara har värkt.
Dock känns det otroligt tråkigt att missa halva kvällen som jag sett fram emot!
Jag hade väldigt trevligt den halvan jag var med i alla fall och jag är glad att jag trotsade magen för en stund.


Idag är magstatusen bättre än igår, men den gör sig allt påmind emellanåt.
Planerna för dagen är att kila förbi fashionmarket här i Borås lite senare i eftermiddag med tjejerna för att kika på modevisning bland annat.
Jag hoppas bara att magen orkar.


Ikväll ska jag och Marcus ut och äta för att fira våran sexårsdag! Mysigt.
Jag hoppas bara att det slutar regna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback