Jag vill ha en laptop!



Aldrig
förut har begäret känts så stort efter en laptop. Jag har aldrig förut känt att jag behöver en eftersom vi har våran stationära, det räcker. Men jag har insett att livet som student verkligen skulle underlätta något otroligt om jag hade en laptop. Den behöver inte vara utav värsting sorten utan det räcker med att det går att skriva på och sköta skolarbeten genom den.

Tyvärr så kommer jag nog hinna ta examen innan jag kan ta mig råd att köpa en, men drömma får man väl?
Ibland är det verkligen surt att vara student och behöva snåla. Speciellt nu när vi har två dubbelhyror att betala i och med lägenhetsköpet. Dessutom tillkommer det en del utgifter med flytten, så som ny säng och skrivbord.




Ni som har laptop. Vad har ni och vad rekommenderar ni? :)
Alltid kul att veta vad andra använder sig av eftersom jag själv aldrig gjort det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback